Frisyrer

Sitter och kikar runt på frisyrer på www.frilla.se. Jag vill klippa mig snart, för mitt hår är kaos. Jag vet inte hur jag ska ha luggen, det skiftar från snelugg och uppsatt lugg just nu. Jag vill nog inte ha min raka lugg längre i alla fall.. den frisyren Mischa Barton har nedan på första bilden är ganska fin; lagom långt, vågigt med luggen fint delad åt sidorna. Mitt hår är tjockt med naturliga vågor, jag skulle vilja tunna ur det en aning, som Mischas tjocklek ungefär, det är perfekt! Sedan måste jag verkligen toppa håret också. Frisören jag klipper mig hos skällde ut mig (inte seriöst) eftersom jag inte hade klippt mig på typ ett halvår eller så senast jag var där. Hehe.

För er som inte vet så färgar jag mitt hår, eller nu var det ju ett tag sen sist. Men det har typ aldrig blivit lyckat hos frisören. Jag vill ha min neutrala hårfärg tillbaks! Ska jag låta det växa ut? Den hårfärgen hon på andra bilden har, är fin. Det är väl nästan min naturliga hårfärg bara att jag kanske har lite ljusare. Hennes frisyr var ju lite fräck den också, tuperat & tjockt. =)


Frisyr från Frilla.se

Frisyr från Frilla.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0