Helgen v. 36.

Var på elevhemmet hos Varja i fredags och gjorde våra hennatatueringar. Alla där ville vara med och kleta färg på sina kroppar. :D Johanna målade med sina fjäderpennor på folk och Varja gjorde jättefina på mig - små stjärnor på min handled och mina f-hål på ryggen, som jag bestämt ska bli riktiga tatueringar sedan, så fint.
Vi borde egentligen förberett oss mer, läst på lite. Jag kan ägna ett inlägg åt hennatatueringarna sedan.
 
Igår kväll blev det Star Wars- marathon hos esteterna. Vi såg knappt en film Ludwig och jag, började i ordning, med episod ett som inte är den allra första filmen, och det tyckte vi inte var så bra men det blev röstning. Blev att vi drog igång den lite sent, umgicks mest. :) 
 
PEACE
 

Testade Ludwigs systers fina mask för ett litet tag sedan.
Fin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0