Lättnad.

Ja, det är en otrolig lättnad som lagt sig över mig och säkert över många andra nu när skolan snart slutar, när skolarbetena glesnar och man inte behöver lägga all kraft på skolan. Det är verkligen skööönt! Åh.

Har redan börjat mitt sommarjobb, som egentligen är i slutet av sommaren. Men har fått lite extrajobb med jordgubbarna nu innan skolavslutningen också då jordgubbarna är väldigt tidiga i år. Ska sälja hela helgen nu med.. CASH!
Sitter med en bärsmoothie här och chillar atm.
Hannah drog med mig en sväng efter skolan och hade lite flum med CR liksom i förrgår. Hade samhällsläxförhör om EU i slutet av dagen, samhällskunskap är tråkigt. Slipper det i tvåan i alla fall, känns gött.
Har även tränat idag- joggat och kört liiite styrka, jag ligger i nu ju!

Saknar grabben, inte träffat honom på flera dagar nu. Helgerna är ännu mer efterlängtade numera.
Dags att krypa ner i sängen med senaste VR snart. Imorgon börjar jag lite senare då jag gjort färdigt svenskauppgiften, sovmorgon hihihi. :)




Kommentarer
Postat av: hannaaaah

myyyyys :D <3

2012-05-31 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0