Åh Loreen, du är så bra.

Sensation!! Sverige vann ESC 2012, det är ju fantastiskt. Så glad man blev! :D Vännerna och jag hade en skön kväll, blev Jessica, Ridd, Bella, Anna och Julia som hängde hos Jessica. Grillade korv med bröd och myste. :)
Cyklade sedan hem mot stan, och då snackade jag och Anna om Hulstfred, gud vad taggade vi är!
Verkar bli en finfin dag, så ska gå ut på gården igen och sätta mig i solskenet. Sedan blir det mors dag- fika hos mamsen med mormor och morfar.
Och senare träffa Abbas. Glad att han inte drar iväg i sommar som han tänkt. Liksom, man har nyligen lärt känna varandra och så drar han iväg ett fjärdedels år, känns ju fint. Men han stannar för min skull, jag-dör-så-fint 


Sicken eufori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0