W. 12.

Sho!

Hade en fin helg. I fredags så kom Amanda och Agnes till mig, för vi tyckte att det var dags för en filmkväll igen, dessvärre kom ju inte Jozzan som valde pojkvännen sin framför oss ... Haha nej då. ;)
Vi såg en skräckis, och fyfan vad läskig - Dead Silence. Dockor skrämmer mig nu, oh ja! 
Sedan kom min älskade och sov hos mig efter att han partajat.
I lördags tittade jag på honom och Lisa då de visade en scen från musikalen All Shook Up som de håller på med, de visade lie på musikcafét. Ballt!
Sedan blev det mys hos älskling med käk och film, han visade mig V for Vendetta som jag var tvungen att se för att jag inte sett den förut och dessutom är det älsklings favoritfilm, hihi. :) Det var något klipp man gjort för det där ACTA som vill ta över Internet, och då hade de sådana där masker som han V har i filmen, så jag undrade över de där maskerna först.

Nu är det vecka 12, alltså snart påsklov (v. 14). Knappt något plugg just nu, vilket känns himla skönt. Har dock nationella prov framöver, mest i språk- engelska, spanska och svenska med tror jag. Men lite svårt att plugga till, right?
Jag har nyss övat på cellon, och det går ju framåt! Har knappt spelat i en termin än så länge, så det blir nog finfint.

Får se om det blir yoga ikväll, känns liksom inte som att det ger så jättemycket. Visst ger det lite lugn och harmoni, men det finns ju roligare träningsformer.


Yoda!
Fastklistrad på en fönsterruta i skolan.
Ser nästan ut som att jag stött på honom IRL. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0