Celebrating daddies.

Oh, det var gott med grillat käk igår. Pappsen fyllde år och grillade kött, majskolvar och champinjoner. Lotta och Felix kom hit och grattade far. Åt tårta på det och sedan såg vi Saving Private Ryan, som jag aldrig sett hela av förut.
Idag ska det firas igen, för pojkvännens far Mike har fyllt år, så jag tar tåget hem till hans familj lite senare. Trevligt att fira lite! :)

Annars var jag på gymmet i drygt en timma förut. Helt ensam på gymmet i skolan. Körde crosstrainern i 20 min, det är ju bra. Sedan när jag var uppvärmd blev det övningar med pilatesboll, vikter och TRX (övningar man gör med band som hänger i taket) som är riktigt tungt. :p
Belönade mig med matrester från det grillade igår och en kärleksmums- jag gjorde en sats med kärleksmums igår, hihi.

Jag lägger upp dagens låt i ett nytt inlägg efter det här.
PEACE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0