YEAH.

Nu är det i princip sommarlov, lite avslutning imorgon bara. Otroligt-jäkla-skönt! Även att jag jobbar i stort sett hela lovet, lite paus med en Kreta- resa osv, och jordgubbsjobbet är inte exakt varje dag under vecka 29-33 heller. Ska feriepraktisera på äldreboende v. 25-27, det är mysigt! Så har lite att göra i alla fall. :)

Imorgon bär det av mot Hultsfred, är verkligen spänd på det här! Massor med bra band, massa folk och så min första riktiga festival! Yeah yeah yeah.
De band jag ser fram emot mest att se är väl The Kooks, The Cardigans, Gorillaz Sound System, Svenska Björnstammen, Justice, Kasabian, Markus Krunegård, Mumford & Sons, Anna Ternheim, M83, Bombay Bicycle Club, Familjen och The xx. Oh wow, så mycket bra!! Epic! Kommer bli lyrisk, lovar.

Yesterday I was going bananas! Shoppade med coola Anna, min djupa festival-buddy, djup på ett observant sätt. Och jag är då mera "Kent-djup" as she said. Vi hade då en djup konversation som de djupa människor vi är, fast på olika sätt. Haha! :D
Gina Tricot har såå fina grejer, shoppade loss där inne. Då jag inte shoppar loss så ofta så blir det rejält när jag väl är igång. Will show you, lite titt som tätt, här i bloggen.
Dear digital dairy, jag vet att jag inte bloggar särskilt regelbundet atm. Men det händer lite i mitt liv nu, lite grann sådär. Visst, har säkert haft tid, men måste samla på mig stuff att skriva om ju!

Nu blir det mycket på en gång här! Så typiskt med det där fenomenet allt på en gång, typ allt eller inget.

Summer peace!

Skolavslutningsoutfit;

Halsband jag köpte på Gina Tricot igår.
Fantastiskt.


Shortsdress från La Redoute.


Och kilklackar från TREND Footwear, Köpenhamn.
Oj, mina bröder är med där i bakgrunden. Lillebror spände sig och sean kom även Johannes in i bilden. Hah, coolt.
Big bro Johannes kom från Norge till Sverige här om dagen, och idag anlände han i Eksjö. NAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0