Nationaldagen.

Hey!

Jag beställde nyss Hultsfredbiljett! Åh, är smått taggad, om en vecka så! Kommer bli så najs med livemusik.

Igår hängde jag med Miranda. Nice nice! Vi tittade på treornas studentbal, så stiligt ju. Tänk när man själv får gå på den, åh!
Efter det så gick vi till mig. Hade laddat ner en usel film, en skräckfilm vid namn No Reason, som visade sig vara en tysk konstig skräckis. Så istället blev det Batman Begins som storebror ville se, bra actionrulle ju.

Idag blev det jobb, sålde massooor med jordgubbar för flera tusen! Det är ju omtyckt så. :)
Sedan blev det visst till att lyssna på lite fint från kulturskolan på museigården. Stråkar! Åh vad jag älskar det, duktiga små barn där. Jag spelar på kulturskolan, men jag får ännu inte vara med cellogänget och spela inför massa publik. Tänk om något år till, då kanske.
Fikade med Lotta, Alex och Lottas vännina här hemma sedan.

Känns som helg nästan, ledig såhär mitt i veckan, blir förvirrad ju! Hihi.
Ett fullspäckat sommarlov närmar siiiig, wohooo!

PEACE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0