Dress.

Jobbade första dagen av mitt treveckorslånga sommarjobb på äldreboendet Marieberg idag. Det är mysigt med gamla människor helt enkelt. 
Sedan blev det träning på gymmet med far och lillebror, innan vi drog till Nässjö för att ha en trevlig kväll hos Lotta, tio personer var vi. Alla barnen, förutom David som hade annat för sig, och så dess partners osv. Min bror Johannes har ju skaffat sig flickvän! Så söta är dem, han och Karin. Vi åt god mat och spelade kubb. :)
 
Borde lägga mig nu så att jag orkar jobba lite i morgon med! Då är det dags att klä midsommarstång.
Och jag har typ helt glömt att det är midsommar på fredag, vet inte vad jag ska göra. Party? Mys med mamsen? Älskling? Multitasking? Hah. Oh!
 
Måste visa min finfina klänning jag hade ikväll. Köpte den på Gina den dagen då jag shoppade massvis, hihi.
 
 
Kortare där fram, och lång, lång där bak.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0