2 june.

Woop woop, har nu jobbat hela dagen med jordgubbar. Först ute i blåsten, drog på mig halsduk och myskläder. Och nu sista passet på ICA igen. Känns bra det här i alla fall, känner mig duktig, mihi. :)

Ensam hemma nu, väntar på Abbas. Kanske det blir till att kolla RixFm festivalen i Jönköping en sväng, fast jag tror nog inte det då det har börjat osv, känner mest för hemmamys tror jag.
Har massa jordgubbar här hemma nu, fint att man blir lite extra belönt! Köpte även med mig choklad, vilket innebär... Doppa jordgubbar i choklaaad! Yum yum. Så jag känner alltså för att mysa hemma med film och chokladdoppade jordgubbar. Hoppas han dyker upp snart, mannen.

PEACE



Jordgubbsbild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0