JULY.

Dear diary.
Nu är jag inne på sista jobbveckan på äldreboendet. Lite segt att gå runt där, men jag brukar hitta på saker för det mesta; göra gamlingarna fina, torka poop, snacka skit osv. Hehe. :p 
 
Something new .. Mitt hjärta tillhör nu en annan guy. En underbar kille vid namn Ludwig. Trodde aldrig att jag skulle bli tillsammans med en av brorsans bästa kompisar, men fuck the norms! Ludwig är awesome, this is love. Har enbart spenderat en dag utan varandra på vårat 10-dagarsförhållande, true love.
Kände efter och bara, "ja, han vill jag vara med". Har liksom träffats några gånger innan vi blev tillsammans. Så det här är bra, lovar. Ingen player story här. Man måste låta hjärtat tala bara. ♥
 
Så jag har haft fullt upp med att vara nyförälskad. Annars så var vi och såg Snow White and the Huntsman på bio, Ludwig, hans syster Ewelina och jag. Tyckte om den! Den var himla bra gjord med najs effekter osv. Så himla sagolik natur och dvärgarna var ju även de med!! Kristen Stewart passar bra som Snövit. Så ballt att de gör filmer av gamla hederliga sagor, som Rödluvan- Red Riding Hood. Den är också bra! Vad kommer härnäst? Törnrosa kanske?
 
Och nu på lördag blir det CRETE! So sweet! Men känns dock mindre sweet numera då jag måste vara utan Ludwig en hel vecka. Men ska bli fint att softa i hettan med mor och lillebror ju. :)
 
PEACE OUT!
 
MY BF!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0