23 juli.

I förrgår var en trevlig kväll. Var först med Ludwig på hans klassträff, hehe. Var där en stund bara, för det blev visst dubbelbokat. Skulle även hänga med bror, och hans och Ludwigs vänner, ha en grillkväll. Så vi fick skjuts ut till Simon, där hans tjej Denise och annat folk redan var. Sedan kom bror och hans Karin lite senare.
Grillchill, gitarrspel och sång. Kul att ha med dig syrran, sa bror. Vad livet är fullt av överraskningar, egentligen.
 
I helgen fick jag inte jobba nåt, lite surt. Var ju kasst väder så att jordgubbarna minskade i mängd, därför. Men idag ska jag jobba så det är bra. Yep. 
Och nu är äntligen min hals återställd, ont jag haft. Borde träna lite igen nu snart när jag mår bättre, ska jogga massa, det förbränner himla mycket läste jag, i jämförelse med styrketräning förbränner man mer genom att jogga. Styrka bygger väl mer liksom. 
 
Inte så långt kvar tills jag börjar jobba nu, behöver föda snart och sedan drar jag mig mot försäljningsståndet på ICA.
PEACE
 
Kan berätta att alla mina piercingar är borta.
Och även töjningarna, de stinker så pass, haha. 
Läppen tog jag ur, pallade inte, ville ha cleant i ansiktet kom jag på.
Sedan köpte jag en fin drake till naveln på Kreta, men den skavde.
Beslutade mig för att strunta helt och hållet i naveln också sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0