Winter Is All Over You.

Jag lever, faktiskt. Men bloggens dör snart ut av den brist på inlägg som varit nu. Men nej då, jag har inte lagt av på något sätt. :)
Jag har umgåtts med mina vänner en del, vilket är fint det. Min pojkvän har dessvärre fullt upp med jobb och grejer för stunden. Men alltid har man ju någon där, någon fin person som kan förgylla ens vardag lite.

Var ute på landet hela denna veckan och tog hand om våra dogs. Men nu befinner jag mig i den gamla staden istället. Har suttit och spelat cello en stund, för jag ska tydligen spela på ett musikcafé inför massa folk på måndag! Jag typ bara; "är det mycket folk? Alltså åh, jaha.. Men jag känner mig ju inte redo för det. Jag gillar inte denna idé.. ". Jag och Monika ska köra Der Cellofielder tillsammans, men jag failade hela tiden på samma ställe, fattar inte vad som händer där riktigt, men det är i alla fall ett tonbyte typ, så jag har väl svårt för ombytet.
Ikväll blir det middag hos Lotta i Nässjö. Hörde en fågel viska i mitt öra, att det morotskaka skall bjudas på. Hihi, yum!

PEACE


En riktigt snygg kavaj som jag ska haffa så fort jag fått mina cash. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0