Welcome, 2012

Firade in det nya året med finfina vänner; det var Ridd, Bella, Miranda och Jessica som kom till mig först. Vi chillade hos mig. Gick till Willys då pizzerian var stängd, så köpte vi Pan pizzor till middag och även billigt lösgodis var man ju tvungen att passa på att kötta med.
Vissa hängde inne på Chatroulette och blev smått kära, medan andra spelade lite frågespel, snackade och flummade runt. Att bara umgås är fint.
Sedan kom även tre andra brudar- Bella som jag gick med i naturklassen, Martina och Tinna. Då blev det mera skojj, om man säger så. ;)
Vi gick ju då till torget vid midnatt, vilket nästan är obligatoriskt på nyårsafton, det är så häftigt med fyrverkerierna och att det är så mycket folk som samlas där. :) Men det värsta är ju att jag inte fick utföra nyårskyssen, för älskling jobbade. :( 
Haha, smått galet blev det sedan. Men vem gillar inte galenskaper på en lagom nivå? :D

Nyårslöften är ju typ crap. Men visst, det är bra att sätta upp mål till sig själv, då blir man ju mer peppad!
Jag har inte satt upp något nyårslöfte, direkt. Men jag ska göra bra ifrån mig i skolan och så, vilket känns självklart för mig. Och även utveckla mitt kulturella jag; alltså lära mig spela den där vackra cellon och så.
Det bliiir ett fint år. När man är kär och mår bra, då kan det ju inte kännas annat än finemang, right? Och allt blir vad man gör det till. Let's go, 2012!

On the square of Eksjö at New Years Eve, 24:00, 2011 --> 2012.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0