Musikcafé.

Igår kväll spelade jag cello inför en hel folkmassa. Woah, det var jobbigt. Jag spelade fel, men spelade tydligen bort det bra enligt Monica. ;) Hysteriskt.. Jag vill ju kunna sätta de där tonerna, så svårt är det inte! Men när låten är på så kan jag inte koncentrera mig på dem. Åh. Men det lät tydligen fint ändå. Jag har bara spelat cello i två månader, och det där musikcafét var endast för nybörjare på olika instrument, det var gitarrister, flöjtister, saxofonister och pianister också. Sedan det då jag och två andra cellister. Alla är så små, och så kommer jag där. :p

Slutade tidigt idag, vid halv ett redan. Samhälls- Mats släppte oss tjugo minuter tidigare. :)
Nu har jag lite språk att plugga och sådär.
PEACE.

Jag på scen. Monica är och sätter på låten där bakom, men sedan satt vi båda och spelade der Cellofiedler.
Mamma tog bilden där ute i publiken, hihi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0