6e januari.

WHAT? Just nu fattar jag inget. Jag hade nästan hundra besökare på bloggen igår. Läskigt. Brukar faktiskt inte ha många alls, kanske runt tjugo. Och så mycket skyltar jag inte med bloggen. Var kommer ni ifrån? ;)

Igår hängde jag och Jessica på stan en stund. Fyndade lite till på rean för att sedan ta en fika, och där på fiket träffade vi även Ridd och Bella. :)
Jag fick nu tag i ett par tights i skinnimitation och en vit stickad tröja. Yippikayee! Gillar kombon skinn och stickat.

Och sedan på kvällen igår så tvingade Jessica med mig på volleybollträning. Det var ju lite kul, men pinigt då vi körde lite match. Haha. Fattade knappt reglerna, uuh. Får se om jag fortsätter att bättra mig, men bollsporter är nog inte min grej, faktiskt. Jag vill börja med kickboxning!

"I've got cocaineee, in my braiiiin. And it feels just fine, oh yeah"
- Timo Räisänen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0