20 januari.

Helg, woho! Göttness.
Skolan flyter på fint ju, det går verkligen fort det här. Känns ju helt okej med samhäll, jag har äntligen fått klara av ett matteprov! Skönt att det gav något det här bytet.

Igår var jag hos älskling, bad honom att boka in mig. ;) Låter ju lite fel det. Men vi gjorde en hemmagjord pizza och sedan såg vi disneyfilmen Trassel, om Rapunzel. Ganska fin film.
Nu jobbar han, min fining, och jag är hemma hos mamma och chillar. Har nyss käkat grillad kyckling och sedan Ben & Jerry's Cookie Dough på det. Smarrelismarrigt!

Auf Wiedersehen!

Saknar sommaren en hel del.
Denna bild som jag tagit är ljuvlig, en humla som rofyllt flyger omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0