Valentine's Day.

Har varit med älskling idag, förstås! Det är ju alla hjärtans dag. Det blev till att laga jägarscnitzel i svampsås, spela Super Smash Bros, kolla på Erik The Viking (en Monty Python- film) och sedan serien My Name Is Earl. Haha, smått konstig men apkul. :D
Joshi min Joshi.

Igår blev det tuff träning i två timmar, först medelgympa och sedan boxercise. Riktigt kul med boxercise!
Imorgon blir det core och step. Step är såå jobbigt när man inte har så himlans bra koordination som jag, som sagt, men jag får väl kämpa på! ;) Bra träning för rumpan och benen, yey!
Men innan dess ska jag plugga med Jessica imorgon. Läsa på inför den muntliga svenska- redovisningen om slangspråk.

Har idag på mig jeans i boyfriend- modell från H&M, vit t-shirt från Only och kavaj från Lindex.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0