Spring sun and burgers.

Det är en hel del i skolan nu framöver, några muntliga redovisningar, några prov och lite annat smått. Och sedan har jag tränat och passat på att träffa älskling när jag haft lite tid över, liksom. Därför har bloggen fått lida nu i veckan. Men jag samlar typ även ihop lite att skriva om här i inläggen, hehe. ;)

Jag mötte älskling efter skolan. Vi möttes på torget i solskenet för att sedan gå och handla ingredienser till att göra hamburgare med bacon, cheddarost, tomat och dressing. Det var burgare i skolan idag, men jag fick bara i mig en då, så jag var lite småsugen igen. Egentligen ville finingen bjuda mig på nån restaurang (naw!), men där får man ju så mycket mat och så hungrig var jag ju inte, hihi. ;p

Idag stod cirkelträning på träningsschemat. Det är nåt av det bästa! Det var hela tio olika stationer idag, allt från att leka med pilatesbollar, till att lyfta vikter och göra lite mer avancerade armhävningar och sådär. Kanoners ju! Jag gillar styrkeövningar, det är min kopp te det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0