Plugg.

Jag borde avlägsna mig från omvärlden nu ett tag, bara sitta och plugga, inte träna eller träffa folk, bara isolera mig och plugga. Det är några prov på g och lite annat som ska vara färdigt nu inom en snar framtid..

Well, måste berätta att jag idag pratat med kvinnan bakom det välkända ordet knark. Det är ju ett slangord som uppfanns av författaren Birgitta Stenberg. Och jag, Jessica och Ellen ringde upp henne idag för att göra en liten intervju till våran slang- redovisning. Kändes ganska kul, ja! Så bra man kan vara.

Idag hängde jag lite med vännerna Agnes, Amanda och Josefine. Vi käkade pizza och hade det mysigt.
Sedan blev det till att träna core för mig.
Men nu, nu ska jag plugga lite mer. Men hallå, tiden bara rinner iväg? Hur ska jag hinna allt? Puh, hej tidsoptimist! ;)

Min leopard- töjning, som jag inte visat här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0