Måndag.

Lite häftigt att gå och lyssna på en symfoniorkester för första gången, massor av fioler, några cello och ett horn bland annat. Väldigt fint!
Åkte till Jönköping med Jozzan igår. Samåkte med en kvinna, som visade sig vara min granne ute hos mamma.
Efter konserten fick vi skjuts av grannen till shoppingcentret A6. Väl där blev det Donken direkt. ;)
Jozzan var jäkligt trött och jag ville shoppa. Jag hittade fina skor, ett skärp och en håraccesoar med fjädrar som jag velat ha ett tag. Najsigt. :) Sedan åkte vi tåg och buss hem igen.

Det är kallt i Sverige nu. Fy. Jag är så himla sugen på att få bli värmd av solskenet, men sommaren är en bit bort..
Nu taggar jag gymmet!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0