19 februari.

Sportlovet lider mot sitt slut nu. Det har varit rätt så skönt att vara ledig, alltså. :)
Efter en vecka med en del träningspass, så slappade jag med älskling i helgen. Jag var ganska trött och slumrade till så fort vi slog på en film typ, hehe, men vi såg några rullar. Puss In Boots- sweet movie!

I torsdags blev det fika och shopping på stan med vännerna Ridd, Jessica och Candra, förresten. Jag hittade underkläder, en foundationborste och en klänning- allt på rea. Himla bra!
Och sedan tränade vi cirkelträning på kvällen. Man går då runt mellan 4, 5 stationer och kör olika styrkeövningar. Kuligt! Nu har jag testat de flesta passen som ESG (Eksjö gymnastiksällskap) håller i. Förutom yoga, som jag aldrig testat. Men det blir nog boxercise, yoga, core, kanske step och cirkelträning varje vecka nu framöver. Känns gött! :D

Jag satt mot ett träd och njöt under en springtur. Saknar sol och värme.

Friiiends at the café.

Älskling eats me up!

Nya klänningen som gick på 50 spänn på rea.
Från Vero Moda/Only.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0