Stairway to heaven.

Har varit hos älskling från igår kväll nu. Kunde inte låta bli valparna, så blev riktigt jäkla allergisk med röda ögon och en rinnande näsa. Fuck vad jag hatar det. Så mådde inte så bra där ett tag. 
Såg lite på OS- avslutningen, Russel Brand var ju galen, diggade kostymen och cirkustemat där!
Hörde Electric Light Orchestra inifrån rummet, men pallade inte dra ut till teven. Asså, coolt. Visste inte att det skulle bli så maffigt. Har ju inte direkt kollat in OS sådär, men ändå.
 
Blev inskjutsad av Ludwigs far Peder, i deras öppna cab, soft! Ska jobba vid tre igen. Igår hade jag två pass, så fick både öppna och stänga ståndet igår. Tog en annans pass, därför. 
Drar till Hult ikväll igen, för imorgon är jag helt ledig. Chiiiill va! :) 
 
 Lyssnade på denna fina innan. Gissa varför jag gillar dem? Jo men de spelar ju cello va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0