Stadsfest.

Jag gick både fredag och lördag på stadsfesten tillslut. Visste först inte om jag skulle gå, men Loreen och Den Svenska Björnstammen lockade ju lite. Älskling ville se Graveyard så han fick en lördagsbiljett av mig. 
Jag gick med hans syster Ewelina på fredagen, träffade lite vänner här och där också. Så det var ju skoj. 
Loreen var bra, så himla fint att de hade med fiol och cello på scenen, le me happy.
 
Igår spelade Björnstammen då, men vi kom precis då de började och då var det fullt där inne så vi kunde inte se dem alls och knappt höra dem. Det sög. De var ju på Hultsfred, men vi kom dit då de spelade och vi ville sätta upp tält och fixa sånt då, så det var surt att jag inte kunde se dem nu heller.
Men Ludwig och jag tittade på Thomas Di Leva. Så flummig! Haha. Han sjöng låten Vi får vingar när vi älskar, och efter det så ville han höra hur Eksjö låter när vi älskar, haha. Och så skulle vi inte frukta, han höll frukt i händerna och sa det "frukta inte!" och sedan att frukt är frihet. Sedan kastade han ut bananen och de andra frukterna. 
På Vaxblekaregården spelade Trummor och orgel, så bra kombo, riktigt chill att sitta och lyssna på. Älskling och jag diggade det i alla fall. 
 
Imorgon börjar skolallvaret. Schemat var inte så proppat som jag hade trott, allt blir i trean verkar det som. 
 
PEACE
 
Flummiga Di Leva var på Eksjö Stadsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0