Mom's birthday.

Igår på dan så kom Amanda hit i ett par timmar, kul att hänga med den tjejen lite! Snackade och hade lite catch up i ett par timmar. :)
 
Sedan blev det till att dra ut till mor för att fira henne. Hon fyllde jämnt, så det blev kalas med morföräldrar, bröder, Johannes tjej Karin, min Ludwig och så även farsan! 
Blev bjudna på varmrökt lax, fanns även kräftor som inte jag kan äta och så till efterrätt mammas superfina tårta med maräng, vanlijkräm och choklad strilad på, sedan var den toppad med hallon. Himla fint, mammas tal får även det inte förglömmas! Hihi, underbart. Mamma var nöjd med den väggklocka hon fick av David, Ludwig och mig. 
 
Gick upp redan halv sju idag, hade morgonpass. Så idag var jag trött. 
Älskling väntade hemma, när jag kom hem vilade jag att sedan efter en stund dra och fika med Ludwig och hans mor på stan. 
Annars idag var vi en sväng till Dollar Store, jag ville kolla ett schampo- Wella Pro Series. De kostar runt 50 spänn, vilket är lite dyrt för en flaska, och på DS kostade de 30, så köpte dem. Luktar så gott och det märks att det är bra schampo på håret efter en tvätt. Rekommenderar jag!
 
Nu blir det film med alla ungdomar i huset- Total Recall. 
Och imorgon blir det Skara Sommarland med far, Lotta och vi syskon plus älskling och Karin. Yayy!
 
Drog igång camen, och kvällssolen sken in på mig och gav ett riktigt häftigt ljus!
 
Har på mig en långärmad, randig tröja jag köpte på Gina. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0