Helg med älskling.

Bara han och jag, det är fint. Tog buss till Ludwig efter skolan, köpte först två paket B&J, Pringles och en scarf (jag kände att jag var tvungen att ha en reptilmönstrad och stor scarf!), sedan åkte jag hit. Han är ensam hemma i helgen för att ta hand om alla deras vovvar, så jag ville göra honom sällskap, naturligtvis. 
 
Har gått en hel vecka i skolan nu, och det känns bra! Tycker att i princip alla ämnen vi har är intressanta, matten är minst intressant haha! Hade inte behövt välja matte nu i tvåan som humanist egentligen, men det kan nog vara bra att ha med sig tänkte jag.
 
Nu ska älskling och jag se lite film, det blir nog The Dictator
 
Bara för att låten är så episk.. Men såg videon nyss och bara "dafuq?".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0