Gamer.

Movie night @ Jessicas igårkväll som sagt, de som kom dit var Bella, Julia och Anna, trodde några fler skulle komma men alla kunde tydligen inte. Först dans till Maskinen och sedan såg vi Project X, helt vrickad! Den var skön, fyfan vilken hemmafest!
Jessica är så jävla skön hon med! Showade som sjutton, haha. :D
 
Igår en stund innan jag slutade runt 12 ringer Ludwig mig och bara "du ser snygg ut". Så jag ser mig om över stan, men ser inget. Han lägger på för han såg att jag och Emma som jag jobbade med hade massa kunder. Sedan kollar jag ut i sidan av ståndet och där står han min älskling. Hade inte planerat att ses igår direkt, så jag fick en överraskning. Bästa!
Myste, tittade True Blood, åt B&J och sedan kom Albin hit och tittade när älskling och jag lirade Kirby, vi klarade hela spelet!! Kort spel? Tog en kvart, typ. Fast det var typ flera spel i det spelet, fattar inte riktigt. Kul var det i alla fall, jag gillar spel. Ska börja spela Guild Wars 2 sedan, måste bara skaffa mig en bättre dator. Ni anar inte hur kass min stationära jag har nu verkligen är. Säkert massvis av virus, trojanska hästar och allt vad det heter, haha. Den är sjuk i alla fall!
 
Nu börjar jag jobba om en dryg halvtimma. 
PEACE
 
 
Guild wars 2. 
Dessa figurer är Sylvari- ett trädfolk.
Så himla fina! Jag har redan skapat en sådan karaktär, på Ludwigs account, hihi.
Sjukt najs spel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0