Been shopping.

Drog en spontantripp till Vetlanda idag med älskling för att titta lite. Hittade inte allt jag ville ha; en handväska och skor från H&M jag velat beställa men låtit det vara, de ville jag ju kolla efter. Så surt att de inte fanns nu när jag var inne där, men hittade en hel del annat. :D Tröjor och byxor från Gina och så en riktigt fin kofta från H&M.  
Det roliga var att Ludwigs mor ringer och säger att hon och Lina också är på väg till Vetlanda, så det blev till att hänga med Lina i affärerna då Mi fixade sina naglar. Fint med skjuts hem sedan ju! Och så käkade vi på Donken innan vi drog, hihi. 
 
Beställde jeans och kängor från H&M för nån vecka sedan, och de kom idag precis när vi skulle dra och shoppa. Haha, shopoholic- yeah! Beställde de röda kängorna i sammetsliknande tyg. Har redan invigt dem också, tillsammans med nya kläder (svarta jeans, Batman-tischa och kofta) då vi var ute och handlade lite innan och jag lämnade in paket med mina jeans jag beställde för att nu byte dem, på tok för trånga tyvärr.
 
Var tydligen ledig idag då va, kom som en överraskning när jag tittade på schemat och insåg. Kvällspass imorgon och sedan ledig onsdag igen, då fyller mamsen jämnt så då ska det fiiiiiraaaas! Fina mamma.
 
Peace out!
 
Batman! Fick syn på den enda Batman-tröjan på hela Gina och bara den ska jag ha!
Shortsen är även de nya, de är kornblå i spets. Var en del rea så hittade bl.a dem för 29 spänn.
 
 Graffitti-naglar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0