Uppsats.

Trivs så bra i mitt röda hår! :)
Ganska chill måndag i skolan, för det blev tydligen ingen engelska idag, läraren var nog vakt på nåt nationellt prov tror jag. Så jag gick hem och drack ännu en kopp te och började på min Reagan- uppsats. Det går bättre än förväntat med den, historieuppsatser är väl inte mitt starkaste ämne, men att skriva om Ronald Reagans liv som president funkar faktiskt! Och jag verkar ha skrivit ned både uppsatsen och hinduismbuddhismprovet någon vecka för tidigt i min kalender enligt Hannah, känns skönt isåfall.

Idag skulle Ridd och jag tagit en joggingrunda, men vi hoppade den då det började ösa regn förut. Jag ska ändå på boxercise vid åtta, så det blir till att köra imorgon istället. Vädret är inte lite skumt!
De sista träningspassen med EGS för denna termin hålls denna vecka, sedan blir det mera gym och till att jogga massa istället.


Min nya rasta- piercing från Rockflame.com, fanns den hel del fint där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0