Nittonde april.

Hola, qué tal?

Hannah peppade mig till att blogga, yeah. Så nu skriver jag lite Hanniiis! :D

Har haft nationella i spanska nu, skönt att det är överstökat. Lite svårt faktiskt, inte så lätt att få grepp om allt..
Nu väntar svenska nationella nästa vecka, sedan engelska och matte. Snaart lov, hålla ut lite till nu bara. :)
Hade mentorstid med humanistklassen som jag går i nu, med Hannah och fem till, ett litet gäng. Och då hade vi elevråd, skulle sammanfatta första gymnasieåret lite och jag sa att det var väldigt svårt att veta liksom, har bytt från natur till samhäll och nu till humanist. Kunde fått bättre information från första början, att matten skulle vara så pass svår som den är nu .. Jag hade inte alls stor koll egentligen, haha. :D

Var ute hos mamma från igår tills idag och tog hand om hundarna lite, träffade älskling en stund innan jag åkte med bussen ut och hade mys. Nu har jag nyss tränat go cirkelträning, och det bara rullar på, helg nu snart! 
Ingen cellolektion imorgon skrev läraren, men får träna lite och förhoppningsvis träffa min babe.

PEACE

Hannahs fina öga :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0