Första april, u kiddin' me?

Har fått tillbringa lite tid med älskling nu. Kärlek.
Vi såg Cowboys VS Aliens, men jag sov mest under den filmen. Blir så trött när jag ligger ned och ser på nåt ibland.. Hehe woops där somnade jag till, liksom. :p Vaknade till ibland och såg fula Aliens, haha. Men vi såg även lite Kvarteret Skatan och My Name is Earl. Behövde chilla lite och vara med min fina.

För nu väntar en vecka med massa träning igen. Ska nog hänka till gymmet något med, blir inte mycket gym nu egentligen utan mest kvällspassen med ESG. Jag strävar inte efter att bli biffig direkt, men lite synliga muskler är ju sweet och att få bort lite av det överflödiga känns ju bra liksom.

Jag har inte direkt blivit lurad idag, känns ju skönt. Älskling och jag pratade om det imorse, att nu är det dags att checka fejjan med alla skämt och sådär. Dumt att skämta ju, tänk om det handlar om en big deal, nåt episkt, nåt farligt eller allvarligt? Och så tar ingen en på allvar ... Nej, det är ganska dumt med dessa aprilskämt, haha.
Mamma ringde mig förut och berättade nåt riktigt kul- att vi ska resa iväg i sommar! Jag fick nästan en tår i ögat, snacka om härligt att resa utomlands och upptäcka, sola, käka gött och sådant. Det blir antingen Spanien eller Grekland i juli. Jag tycker det är svårt att välja; det blir nog Mallorca i Spanien isåfall, och där var jag i tre- fyraårsåldern och minns därför inget, och dessutom läser jag spanska och det vore fint att se lite spansk kultur.
Men Grekland, åh vad fint. Grekisk mat, yum!
Och nej, det var inget aprilskämt från mammas sida. Det trodde jag inte heller, men pappa skojade och sade det att mamma kanske bara skämtade, men nej, varför skulle mamsen skämta om det? :)

PEACE

24 mars då vi firade Johannes far.
Mys vid brasa i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0