Töjning.

Så, då var matteprovet avklarat! Känns ganska så väldigt bra faktiskt att det är över, det har varit lite pressat. Och dessutom kändes det bättre än förväntat. :)

Och jag känner mig smått rik! Har min fina lön på mitt fina bankkort som jag shoppade med för första gången idag. ;) När jag betalade där inne på Lindex så utbrast jag "jaa, jag klarade det!" när jag utfört mitt kortköp. Kände för att vara lite gullig där. :p
Det blev en skjorta istället för en poncho som jag tänkt köpa. Den var lite konstig i modellen tyckte jag, den satt liksom inte fast utan var mer som en filt som hängde över axlarna med en luva på.

Efter skolan drog jag sedan med Elin och köpte en töjning. En svart 2 mm- spiral. Great!
Det kändes en del ett trycka in den, så jag bad Johannes att trycka igenom den åt mig. Snyggt blev det ju! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0