Monday Morning.

Morgen!

Tittade på mitt schema och förvånades över att jag bara har tyska, matte och spanska och sedan megalånga raster idag. Segt. Jag brukar inte få in schemat i huvudet så himla bra, eller jo fast det tar ett tag. Nu i början så glömmer jag hur det ser ut, och ett exempel på det är att jag glömde att vi hade sovmorgon till 09:30 idag. Ställde alarmet på 06:45, men det ringde inte! Nu börjar min alarmfunktion balla ur, verkar det som. Kul!! Men det lustiga var att jag vaknade exakt då alarmet skulle ha ringt i alla fall! What the fuck, liksom. :p Jag skulle ha låtit bli det, för då skulle jag fått sova mer, men då kanske jag skulle ha försovit mig istället, haha.

Inatt drömde jag om mig och älskling. Hihi. :) Vi var på ett konstigt äventyr, kommer ihåg att vi stod på nåt berg så att vi kunde se Ölandsbron, och sedan inkräktade vi i någon arg gubbes hus, i jakt på nåt. Vi rökte även sådana där svarta vanlijcigg och jag skaffade dreads. Åh. :´) Jag drömmer helskumma drömmar nu för tiden, fast denna var ju även lite fin.

Dricker vanilj & rabarber- te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0