It's friday, friday ...

Hehe, det är den dära grymma låten Friday som jag skrev lite av i rubriken. ;) Väldigt bra, hm ...
Men ja, det är ju fredag. :) Finfint!

Drog till den s.k mattestugan efter skolan, kände att jag behövde lite extra hjälp och så inför matteprovet. Så där satt jag i en timma typ, för att sedan fatta poängen lite mer. :p Bra bra!
Och sedan gick jag hem för att sedan träffa älskling. Vi tog en promenad i solen och köpte varsin Piggelin. Hihi, mys. :)
Sedan drog han till sina föräldrar för att sedan jobba i helgen, och jag själv gick då hem igen för att, tydligen, käka pizza med far och lillebror. Göttans, va! Inte varje dag pappa kör på pizzagrejen. ;) Jag tog en cheesy, dundersmarrig Calzone!

Nu blir det snart Idol och godis. Soft i soffan, helt enkelt. Chill. När man går natur känns helgerna extra sköna må jag säga! Puh.

Pussen.

Glader!
Mitt långa hår skall kapas av en bit på tisdag.
Vet inte exakt hur jag ska ha det än, så det får visa sig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0