Fotographies.

Uh, min matteläxa gav mig nästan ett psykbryt, och min stackars älskling kan inte ha haft det lätt. Varför? Varför ska jag krångla till det så? Huh, matte alltså, jag älskar't! *Harklar ihjäl mig* ... Haha. ;)
Egentligen tycker jag väl om det, lite ialla fall. Men jag måste bara bryta ner den tröga massan i min hjärna, värma upp lite.

Förutom att jag pluggat några uppgifter matte, så har jag och pojkvännen lagat lunch idag. Han gjorde kungligt fina schnitzlar i svampsås och så hade vi potatiskroketter till. :) Finfint, alltså. Och sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra av med mig själv resten av dagen. Älskling skulle festa lite. Men jag bestämde mig sedan för att åka med mamma hem till landet.
Jag har en vana att plocka fram systemkameran och fota runt lite när jag är här. Får passa på, mamma typ lånar den av Stövarkubben, tror jag det är, så att hon kan fota till hemsidan och så. Så nu ska jag visa upp lite av mina mästerverk! :D

Jag redigerade de flesta bilderna på Picnik.com
Kanske lite kul att veta, bara.
Här har ni en så kallad outfit- bild. Ballt va! ;)
Sprillans ny kjol från H&M där.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0