Domingo.

Hemma hos mamsen idag så chillade jag mest runt där ute på sköna landet. Passade på att fånga upp lite D- vitamin från solen, så befann mig i trädgården ett tag. Plockade fallfrukt åt morföräldrarna, läste i hängmattan och sådär. Sedan kom de ut till oss och så fikade vi. Jag myste mest med Morris som låg på rygg i min famn, kändes som att hålla i en liten bebis. Längtar ju nästan lite ... ;)

Åkte in till stan med mormor och morfar sedan, gick upp till lägenheten och har sedan dess fixat & grejjat med lite, pratat med min slitna älskling ("jag mår som jag förtjänar", skrev han imorse. Hehe) och nu har jag varit ute och joggat min runda. Woop, så hurtigt!

Nu blir det till att fixa några mackor och en kopp te, och sedan drar Idol gång såg jag. Yay. :)
Sedan väntar ännu en skolvecka och jag har en del annat inplanerat också. Bra bra!


Min nya profilbild på fejjan.
Jo, jag har även fotat lite idag med,
jag gillar det verkligen! Vill ha en egen systemis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0