A walk with my love.

Då var snart denna fina helg över. Ännu en helg med min älskade Johannes. :)
Som vanlig har vi sett film, vi såg När lammen tystnar. Ganska bra film, Hannibal Lecter alltså, vilken personlighet den där awkward- kannibalen har! ;)
Annars så gick vi en promenad i det vackra höstvädret idag och åt varsin fet planka på Amazing Taste. Ljuvligt!

För övrigt så har jag funderat över att fixa en navelpiercing. Och då jag frågade päronen vad de tyckte, så var farsan osäker. Men innan så sade han att det var okej! :)
Så på fredag nu i kommande vecka så ska jag nog dra med en kompis och fixa det. Awesome.

Och ikväll gjorde jag lockar i mitt hår, så här nedan får ni resultatet ..


Och en cool navelpiercing får avsluta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0