20 september.

Läget just nu: En aning surt. Med tanke på att jag fick F på matteprovet, vilket är lika med omprov. Jesus! Jag tyckte faktiskt att det kändes helt okej ju, men nej nej ... Och så har min pojkvän gått och blivit sjuk, inte kul alls ju. Och ja, när ens älskade är sjuk så blir man ju en aning sympatisjuk. Så är det va. Var och gav honom lite omsorg förut, min fina.

Sedan är det så att jag inte kan hålla i mina pengar (har fått min lön från sommarjobbet). Men det gör inte så mycket. Bättre att lägga dem på snygga kläder än på en massa annan skit ju! :) Jag tänker lite så, och sedan så får jag väl studiebidraget snart hoppas jag. ;) Jag har nämligen shoppat en del nu de senaste dagarna .. Men det mesta var sånt jag kände att jag behövde i min garderob, som någon mer topp t.ex. Och dessutom känner jag att jag är värd lite nytt ibland nu- naturveteskapsprogrammet är ganska tufft!

Jag tog mig en joggingrunda innan, annars har jag tittat lite på Idol och pratat med lillebror som kommit till pappa han med nu. Han såg att jag klippt mig och sa att han tyckte det var snyggt. :')
Och sedan har jag försökt att plugga kemi. :p

Peaceee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0