Sjuttonde.

Idag hade vi ännu ett matteprov. Och jag kan ju inte påstå att det kändes jättebra .. Måste uppgifterna vara så galet kluriga?! Hm, är det provet som är svårt eller är det bara jag som är så trög och opassande för naturprogrammet? Nej, dumma tanke det där sista. :( 

Jag var hos älskling i helgen sedan. Möttes för att luncha på stan, vi käkade en mumsig pastarätt med kyckling på Keskin's. :) Och sedan blev det myskväll istället för party. Vi tittade på två filmer, en som handlade om evolutionen då ett företag åkte tillbaka i tiden till dinosauriernas tid, och de råkade lämna något i den tiden. Därför blev det en förändring i nutiden och allt blev kaos. Det som var animerat var inte så värst bra gjort. Den var ju främst otecknad med animerade inslag liksom.
Den andra filmen vi såg, Draktränaren, var till och med bättre animerad! Haha. :) Den var supergullig! Ååh, Tandlöse är sötast ever!! Hihi.

Imorgon blir det populärvetenskaplig- dag i Linköping med '11naturklasserna. Låter faktiskt himla spännande må jag säga! Forskare som ska föreläsa om lite allt möjligt, har inte stenkoll. Så det blir ett gäng föreläsningar o.s.v. :)


Såhär såg jag ut idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0