Ringar.

Idag på håltimman gick jag på stan med Ghid [Ridd] och hennes kompis Bella, och då köpte jag mig två par ringar. Hade en ring på min lilla inköpslista, typ. Kände att jag ville ha flera ... Nä, jag borde hålla i mina pengar lite bättre, tror jag. ;) Men det fanns en ring som saknade en blå sten på sig, men den var fin ändå så jag fick den för halva priset, haha. :)

Gick till pappa efter skolan bara för att jag inte hann med bussen idag. Och när jag tittade mig i hallspegeln så upptäckte jag att min vita töjning glidit ur den med. Fuck. De där i plast sitter inte så värst bra har jag kommit i underfund med. Så jag drog till smyckesbutiken och kollade efter en ny. Testade att trycka in en liten tunnel väl där, men det gick inget vidare. Så jag köpte istället en 4 mm som har spärrar liksom, små gummiband på varje sida om hålet.
Traskade hem för att trycka in smycket. Ooh, den var större än förväntat den där fyramillimetraren. Måste varit större än så. Åh vad jag pressade, så det blödde .. Ojskibojski.
Nej, nu beställer jag en finfin mönstrad töjning som är handgjord och sitter mycket bättre!


Mina nya ringar, från Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0