Rain.

Då var det torsdag idag då! Och på historian väntar Medeltiden på oss, spännande område. :)
Det "historiaprovet" vi hade igår, om Antikens Grekland och så, det var tydligen ett muntligt test. Hon ställde frågor som man sedan fick räcka upp handen för att svara på. Så det var ju chill! 
Men på fredag har vi prov, kemiprov. Och det ska nog gå bra, tror jag.

Jag tittar på Vampire Diaries nu, asså inte just nu men jag har börjat kolla igen då jag har den första säsongen komplett. Hittade inte ett fungerande avsnitt av avsitt 9 innan nämligen. Men nu så! Och spännande är det, jag vill bara se nästa avsnitt nu, men hinner inte hela ändå så jag tar det ikväll istället. Åh. ;)


Röda läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0