Piercat naveln.

Idag blev Ridd, Sandra och jag piercade av Pontus här hemma hos mig. :) Vi piercade naveln allihopa. Och så fina vi blev! Det gjorde faktiskt inte speciellt ont, tror inte någon piercing gör så ont att ta, vad jag har hört och själv känt. Jag har då bara tagit i näsan och naveln än så länge, men jag tror inte någon är så farlig. Så om ni funderar på att göra någon, oroa er inte för smärtan för mycket. ;)

På fredag drar jag med älskling och hans familj till Tyskland. Till centrala Tyskland, Thüringen, där de kommer ifrån. Ser så fram emot det! :D
Och gud vad gött med lov! Hade helst skippat skolan, det går inte särskilt bra just nu ... ÅH!

Peace.


Min piercing ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0