Doggies.

Är ute på landet för att ta hand om hundarna tills på fredag. Lovade min kära mor det.
Och igår var ju vi natur-ettor i Linköping för att ha en populärvetenskaplig dag, och det var väl okej.
Hamnade på en föreläsning som handlade om elektroniskt tyg först, bara för att vi inte hann till en som handlade om drogberoende som verkade vara den mest intressanta! Rätt surt, för den var inte speciellt intressant, haha. :p
Annars så handlade de andra föreläsningar jag lyssnade på mest om genforskning och sedan var det en som handlade om alzheimers, ifall lunginflammation försämrar sjukdomen eller något sånt. Ganska så intressant, tycker jag då!

Jag hade hoppats på att älskling kunde komma med mig hit ut, men han är upptagen med teater och så. Lite ensamt här, men vovvarna finns ju. :) Jag klarar mig rätt bra ensam också! Har nyss ätit middag, jag värmde en pizza i ugnen. ;) Får leva på pizza nu, pallar/kan inte laga mat. Men jag borde snart lära mig lite mer om matlagning, känner jag. Fast egentligen är det ju inte så svårt, ta't på en höft liksom ...

Peace!


Pics från förra veckan.

Kommentarer
Postat av: stephanie

sjukt fin bild på dig!

du borde ha den som profil bild på facebook eller nåt, sjukt vacker!! :)

2011-11-20 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0