Autumn is here, for real.

Åh, denna matte. Vinklar hit och pythagoras sats dit. :p Vi har snart prov igen och jag måste få bättre grepp om detta. Och lägga mer energi på det ...
Så, imorgon ska jag bomba matte- Johan med frågor, vill ha honom för mig själv! Haha.
Mitt tjat om matte, alltså. Borde lägga ner det. :)

Såå .. Idag träffade jag älskling en stund innan min buss gick och hans teater började. Det var finast. 
Jag var ute på en fotopromenad med hundarna bland höstlöven när jag sedan anlänt med bussen här ute. Det är så kul att fota! Gud vad kul det skulle vara att bli fotograf. Som min vän Agnes vill bli, I guess? Awesome.
På tal om en av mina vänner, så ska vi hooka up lite på fredag. Treeevligt!! :D


Pics by me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0