Pirates Of The Caribbean.

Känns ju bra att ha hittat nåt att dra på sig under skolavslutningen! Hoppade in på Lindex när de skulle stänga typ, haha. Hade siktat in mig på en klänning, så det gick ganska smidigt det där. :)

Vädret är toppen och jag mår nu bättre än vad jag gjort under hela veckan. Men det är ju alltid nåt, jo, hej lingonveckan. Du är hjärtligt välkommen som vanligt, eh... not. Men sånt é livet! :p
Haft en lite mysig förmiddag på stan med pappa. Fikat lite gött och handlat blommor. Pappa körde runt mig på en vagn i början, hihi.. :)
Sedan impulsköpte jag då en planerad klänning. Ey, det där går ju inte ihop?! Nä, busigt. ;) Man planerar ju inte impulsköp, jag vet. Pappa är snel hest! <3

Ikväll blir det bio! :D Har suttit och beställt biljetter på nätet nu. Det blir Pirates of the Caribbean 4- On stranger tides. Den verkar awesome! Lillebror ska dit med kompisar och jag frågade om mina vänner villa hänka, och det blir i alla fall Agnes. :) Amanda och Josefine får se om de hinner och vill.

Det blev en fin lördag trots allt! Hade ju inte varit fel att glida runt bland karuseller på Grönan heller, men det blev inget då vi bara var "reserver" bland de som fick åka med på bussresan dit. Och så ångrar jag då att jag inte hängde med älskling till Liseberg med SSU...


Äter äpple uppe på Skuruhatt. Lite gullig.. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0