On Stranger Tides.

AWESOMENESS!
Den fjärde filmen i Pirates of the Caribbean är en film full av häftiga och vackra scener, klockrena repliker som lockar fram skratt och allmänt snygga effekter, skådespelare och miljöer.
Jag tyckte mycket om Jack Sparrow's replik "jag misstog nunneklostret för en bordell", ja det var klockrent! Haha! :) Captain Jack Sparrow är min favoritkaraktär. Han är liksom allmänt ascool, snygg, och grymt klockren och rolig.
Jag tycker om fantasy, och älskar att det är sjöjungfrur med. Så magiskt vackra där i vattnet! Och det är så fint när den kristna killen blir förälskad i en sjöjungfru. Det blir liksom en enastående kontrast med en människa och ett naturväsen tillsammans.

Filmen är helt klart sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0