Not feeling good.

Finaste stället = här ute hos mamma på vischan! Helt fantastiskt nu när körsbärsträden blommar med ljuva, små vita oskuldsfulla blommor. Man smälter lite av omgivningen här ute. :')
Igår när jag åkt ut hit med morföräldrarna så fikade vi med mormors citronmuffins. Trevlig det...

...Men mitt tillstånd är inte det bästa, jag känner mig lite krasslig. Det var som värst igår kväll, idag har jag bättrat mig lite som tur är. Känner mig lite febervarm då och då och min hals är inte helt hundra. The germans kommer ju imorgon och inte kan jag vara sjuk då när kära Celina ska bo hos mig! :S

Igår kväll gick ju Eurovision Song Contest av stapeln. Och det var väldigt kul att se alla bidrag där! Och Sverige kom ju trea, eller var det tvåa? Och det var ju inte sååå pjåkigt. ;)
Jag tyckte om Irlands och Tysklands bidrag. Irländarna var lite småballa med sköna moves, tyckte om när de hoppade sådär hejvilt. Gulliga! Och Lenas röst är så najs och så är hon snygg med. ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0