Fredagen den 13e.

Sitter här och lyssnar på pojkvännens Spotify, bara för att mina Spotify- timmar är slut för stunden och han har premium ;), och ser en fin måne utanför fönstret. Funderar på att ta en svängom dit, ut i den oändliga atmosfären och utforska lite, wow! Det vore awesome...
Men annars har vännerna hängt här hemma hos mig ikväll. Började med att Agnes och jag drog och handlade lite middag, det blev tillbehör för en tacosmiddag. Vi hade typ hälften av vad vi behövde här hemma redan. Pappa drog nämligen till Riga på en weekendresa med sin älskling idag, vilket var så spontant att jag inte fick reda på det förrän så sent som igår, för de beställde den tydligen igår också. Hm. Trevligt för dem att komma bort från hålan här lite!! :)
Dock tycker jag om denna håla, för jag har fina vänner och en älskling här. <3
Amanda, Agnes och Josefine var då som sagt här ikväll, för att titta på lite film, snacka, gå en runda ute i den sköna kvällsluften och spela lite intressant spel. :) Vi såg filmen Fredagen den 13e, som vi sett förut, men den var ju passande just idag, så vi tittade på den (dock inte så intensivt, vi hittade på annat med. Jag fick skrattanfall, vilket var gött, och sedan gick jag med en toarulle på huvudet och en i händerna för att sedan sjunga "Sankta toalettrulle, ge mig nåt att torka", då jag skulle fylla på med toarullar på ena toaletten. Lite kul var det..) :P
Johannes var här en liten stund tidigare idag. Vi hade tänkt köra ett gympass, men vi hann inte riktigt då han skulle dra till jobbet. Men vi hade det fint iallafall med snack över en kopp kaffe. :) Och nu ska han jobba hela helgen.. :( Min saknade älskade.
Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0