Den 24e maj.

Idag var det ingen vanlig skoldag, nä, det var spännande att gå runt utklädd till doktor i korridorerna! Jag hade en vit rock och ett stetoskop som pappa lånade på omvårdnadsprogrammet och hos natur. Och sedan fick jag munskydd och plasthandskar av tandläkaren igår när jag var där. Hihi, kul! :) Det var utklädningsdag för niorna, och sedan tog vi klassfoton.

Jag är hos mamma nu och tar hand om våra hundar. Ska vara här tills på torsdag då mamma är iväg.
Två nya plagg från H&M överraskade mig där de låg på min säng- ett linne (se bilden nedan) och ett par svarta mjukisshorts, men jag tycker att linnet kunde varit liite längre, men tror det duger i alla fall.. Tycker om trycket och ryggen på linnet. :)

Har pratat med både mamma och älskling i telefon och det hade inte varit fel att ha honom här istället! (Han kunde inte då han har teater och så) Och sedan har jag gått en promenad med hundarna i både solsken och lite smått duggregn ganska nyligen. Snart blir det House på TV, honungsmelon och rött te! Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0