Wednesday it is.

En ganska effektiv dag i skolan, jo jag har jobbat rätt duktigt. ;) Fortsatte med det energiarbete vi håller på med. Rätt segt, men det funkar då vi får jobba självständigt i datasalen- bättre än att sitta och typ somna under fysikgenomgångarna och så, haha ja!
Sedan drog jag med Amanda och Agnes till ICA, köpte en Cola bara för att jag varit sugen hela veckan. Och sedan följde de med mig till ungdomsmottagningen där det blev till att hämta ett recept, ta blodtryck och sedan fick jag även sitta i gynstolen en sväng, woop.. :p
Sedan drog jag hem, Amanda hängde med mig en stund. Hade det allmänt trevligt framför datorn med snack och sedan drog vi ut i väntan på hennes far. Tyckte att det var fint ute på något sätt, det var mystiskt, lagom kyligt och jag blev glad och ville ta kort och så gjorde vi det. Hehe, vad kul det där lät.. Sedan kom hennes farsa.
Pappa tillagade hamburgare som vi åt pappas födelsedag till ära, för att sedan gå ner till Lennart's för att ta en fika, stängningsdags till ära, typ. Så det blev att nästan slänga i sig en gullig grod- bakelse. Uuh, det kändes inte så jättegött efter det kan jag meddela. Nä.
Men någon dryg timme efteråt så blev jag glad, för då kom nämligen min älskade Johannes hit. Vi låg i min soffa. Han halvsov, och jag satt i gränsle över honom och gjorde miner och pillade på hans överkänsliga, heta kropp. ;) Nä, men jag fick känna hans underbara närhet och blev sååå glad! Varm och lycklig. Meine Herz 

PEACE



Random.
Bak på Spelverket med Amanda den 17e februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0